01 April 2009

Ceramah Agama Quality In Islam

Semalam 1 April 09 ada ceramah agama di tptku (Pusat Darah Negara) jam 12.30pm-2.00pm. Sesekali sekala asah kepala otak nie bagus gak,dah lama berkarat nie.Tajuknya Quality In Islam bertepatan dgn kakitangan kerajaan spt aku nie yg mewajibkan kualiti dalam kerja seharian.Kualiti kerja mmg telah diterapkan sejak dulu lg agar perkhidmatan yg disediakan memuaskan hati pelanggan yg menerima perkhidmatan kami ( ceewah..ceewah..mcm berceramah lak).Apa pun korang lihatlah gambar2 kandid yg telah sempat aku ambil kerana aku ketika itu berada dalam keadaan mengantuk tahap gaban,jd utk menghilangkan mengantuk itu aku mengambil inisiatif ini.....jgn marah ler yer bg sesapa yg aku terambik gambarnyer.Nie ler pamplet ceramah tue disampaikan oleh Dato' Dr.Abd.Razak KechikPenceramah bebas Dato' Dr.Abd.RazakSebahagian tetamu yg hadir di majlis itu,semuanyer sedang khusyuk mendengar ceramah.Aku jer yg x berapa khusyuk he..he..he..Ini ler antara teman2 ku yg dtg sama dgn aku.Ayu(kiri) & Selley(kanan)Pd mulanyer Ayu tue dah nak melayang ke kayangan dah.Tp dia perasan ler aku nak ambik gmbr dia,terus hilang ngantuk,siap pose lg...Mmmmmm lepas majlis acara paling wajib ialah "MAKAN".Org lain sibuk beratur ambik makanan aku pulak sibuk tangkap gambar (utk blog lah,apa lagi)Inilah sebahagian dr makanan yg di hidang,simple tp sedap.Ayam masak merah & gulai nanas+ikan masin.mmm sedap hingga menjilat pinggan.Lastly dah kenyang & sebelum sambung buat keja pose dulu.......lah.
...........Adios.........

1 comment:

  1. wah pose lg tue.kak zue saya pn mkn gak jamuan tue.sedap....nyum...nyum....

    ReplyDelete